HELP DESK 365°

Supervizor echipă întreținere

Locație: București

 

Cerințe:

- Studii superioare finalizate;
- Experiență pe un post similar sau în coordonare echipă de minim 15-20 persoane;
- Experiență în Cleaning - reprezintă avantaj!
- Cunoștințe PC (Suita MS Office);
- Capacitate de organizare, administrare;
- Bun management al timpului, capacitate bună de comunicare, negociere, atenție la detalii;
- Carnet de conducere ctg.B, disponibilitate la deplasări ;

Responsabilități:

- Răspunde de activități de administrare zonală;
- Coordonarea și monitorizarea echipei de îngrijitor clădiri din zona alocată;
- Stabilirea obiectivelor, monitorizarea proiectelor și trasarea sarcinilor;
- Participare la selecția personalului de execuție;
- Participă la instruirea personalului angajat (teoretic și practic);
- Dă suport la pornirea proiectelor noi și la înlocuiri de personal;
- Oferă suport colegilor de la departamentul de resurse umane pentru administrare de personal (adunare acte pentru dosare de personal, acte oficiale, etc);
- Elaborarea programărilor de personal și a graficului de prestare servicii;
- Întocmirea analizelor, rapoartelor lunare și evaluările periodice de performanță pentru personalul din subordine;
- Verificarea pontajelor și direcționarea acestora la sediul administrativ din Cluj-Napoca;
- Menținerea nivelului înalt de calitate, optimizări de servicii;
- Asigurarea controlului de calitate a serviciilor pe zona alocată;
- Asigurarea siguranței la locul de muncă;
- Menținerea unor relații de colaborare bune cu clienții firmei din București;

Beneficii:

- Salar atractiv, tichete de masă;
- Mașină sau decontare de costuri pentru deplasări;
- Telefon de serviciu;
- Posibilitate de avansare;
- Posibilităţi de training şi dezvoltare a carierei într-o echipa tânără si dinamică