HELP DESK 365°

Specialist resurse umane/secretariat

Suntem în căutarea unei persoane cu abilități multiple pentru a îndeplini un rol cheie în echipa noastră de resurse umane și administrativ, la sediul din Timișoara.

Candidatul ideal trebuie să aibă dorința de a lucra într-un mediu dinamic, cu mai multe proiecte în desfășurare simultan, asigurând un suport permanent departamentelor de HR și Aprovizionare. Este esențial să fie o fire proactivă, având capacitatea de a asimila rapid informații noi pentru susținerea membrilor echipei aflați în teren. Echipa noastră deservește o companie în plină ascensiune, cu peste 600 de angajați.

Cerințe:

- Experiență de minim 2 ani în resurse umane și/sau pe un post administrativ;
- Studii superioare finalizate;
- Utilizare suita Ms Office(Word, Excel, Power Point, Outlook);
- Conștiinciozitate, atitudine proactivă, comunicativitate, abilități auto-didactice;
- Perseverență în atingerea obiectivelor și asumarea responsabilității pentru munca realizată;
- Foarte bune cunoștințe privind legislația muncii;
- Capacitate de organizare și disciplină a muncii;
- Capacitate de a lucra remote cu supraveghere minimă;
- Capacitate de lucru în condiții de stres și termene precise;
- Disponibilitate, inițiativă, atenție la detalii;
- Disponibilitate la deplasări;
- Spirit de echipă;
- Permis ctg. B - reprezintă un avantaj;
- Curs de Inspector Resurse Umane - reprezintă un avantaj;

Descrierea jobului

Responsabilități:

- Organizarea activităților specifice de resurse umane:recrutarea, susținere interviuri, selecția personalului operațional;
- Administrarea și documentarea relațiilor de muncă;
- Redactarea și centralizarea documentelor specifice departamentului de resurse umane: rapoarte, memo-uri, adrese, cereri, înștiințări, dosare punct de lucru;
- Participarea la coordonarea programului motivațional la nivel regional;
- Gestionarea comunicării cu salariații și a situațiilor conflictuale;
- Menținerea legăturii cu celelalte departamente ale companiei sau beneficiarilor privind derularea procesului de integrare a noilor salariați. (medicina muncii, protecția muncii, administrativ, etc)
- Înregistrarea documentelor externe primite prin fax, e-mail, servicii poștale precum și gestionarea documentelor interne și distribuirea lor persoanelor vizate; prioritizarea mesajelor care necesită o tratare urgentă;
- Administrarea activităților logistice: pregătirea necesarului de material pentru livrare, administrarea fișelor de magazie la diferite puncte de lucru, participarea la inventare periodice, întocmirea documentelor specifice operațiunilor de logistică.
- Susținerea celorlalte departamente și participare activă la rezolvarea situațiilor de urgență;

Oferim:

- Condiții de muncă moderne și la standarde ridicate;
- Posibilitate de colaborare cu echipă tânără și dinamică;
- Posibilități de dezvoltare la nivel profesional și intelectual;
- Salariu competitiv;
- Tichete de masă;
- Telefon.

Pentru detalii suplimentare vă rugăm să ne contactați la telefon 0364 140 255 sau prin e-mail la adresa resurseumane@medline.com.ro