HELP DESK 365°

O poveste absurdă de primăvară

Una dintre anecdotele companiei noastre titrează o întâmplare pe cât de absurdă, pe atât de frecvent apărută în cazul unor companii, chiar și de elită. Povestea de mai jos ne-a dezvăluit-o unul dintre partenerii noștri de afaceri.

O poveste absurdă de primăvară

A fost odată, ca niciodată, s-a întâmplat ca o companie de mare prestigiu să decidă construcția unui imobil impozant, cu funcții și spații multiple, printre care și o aripă destinată birourilor și sălii de conferință. Lucrările și serviciile necesare construcției și apoi predării clădirii la cheie au fost în mare parte externalizate, însă cu mici excepții.

La inaugurarea clădirii au fost invitați oficiali importanți și oameni de afaceri din localitate și din capitală.

În dimineața deschiderii oficiale totul era pus la punct, strălucitor de curat, la patru ace, așa cum trebuie să fie într-o zi festivă. Pardoseala lucea, mochetele emanau mireasmă proaspătă, băile străluceau, geamurile fuseseră atât de curate încât aveai impresia că ele nici nu există. Coridoarele împodobite cu plante de interior conferau o atmosferă armonioasă, iar din micile bucătării de serviciu adia un plăcut miros de cafea proaspătă.

Un singur mic detaliu a fost trecută cu vederea de către toți cei implicați: hârtia de toaletă, care în acea dimineață festivă lipsea cu desăvârșire din grupurile sanitare ale imobilului.

Iată de ce o externalizare a serviciilor în spiritul parteneriatului poate evita situații neplăcute pentru proprietarii afacerii.

Medline, printre multe alte servicii esențiale bunei funcționări a unei clădiri, asigură și aprovizionarea cu materiale consumabile necesare funcţionării grupurilor sanitare sau a bucătăriilor, pentru o eficiență crescută, o curățenie fără griji și pentru un mediu de lucru optim.