Misiune


Medline este şi acum ce a fost la început, în 1994: un proiect a cărui dezvoltare înseamnă o cauză comună pentru toți cei implicați, de la conducere până la personalul de serviciu.

Misiune

Scopul nostru principal este de a oferi clienţilor noştri o gamă cât mai largă şi completă de servicii, contribuind în acest fel la succesul partenerilor noştri facilitându-le focalizarea pe core-businessul lor.

În mod firesc, Medline a evoluat în ceea ce priveşte complexitatea serviciilor, numărul de angajaţi (de la primul angajat la peste 700) sau acoperirea naţională. Strategia noastră pe termen mediu este de a deveni un „jucător” important - naţional şi regional.

Extinderea continuă și perfecționarea nu a afectat modul în care relaţionăm cu clienţii sau cu angajaţii. Medline se bazează în continuare, în esenţa ei, pe principiile şi valorile unei afaceri empatice, adaptându-se la cerinţele şi nevoile companiilor mari - autohtone și multinaţionale. Credem în profesionalism şi diversitate, în servitudine faţă de client, în respectarea partenerilor, în inovaţie şi tehnologie, flexibilitate şi dorinţă de perfecţionare continuă, în respectarea regulilor, în grija şi răspunderea faţă de oameni şi faţă de mediul înconjurator.

Experienţa unui sfert de secol ne-au demonstrat că acestea nu sunt doar „fraze goale”, ci reprezintă valorile noastre principale, ambasadorii noștri fiind atât personalul cât şi acţiunile de zi cu zi!

Suntem recunoscători tuturor celor care ne-au oferit ocazia să demonstrăm calitatea serviciilor noastre și celor care ne-au devenit parteneri de încredere.

Papp György
fondator, director general
coordonator executiv al boardului de management

 

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save