HELP DESK 365°

Coordonator proiecte

Responsabilităţi:

- Răspunde de organizarea şi prestarea serviciilor de curăţenie pe clienţii alocaţi (personal, necesar material);
- Răspunde de comunicarea permanentă cu clienţii companiei din zona alocată;
- Cunoaşte detaliile contractelor cu clienţii alocaţi;
- Răspunde de prospectarea şi identificarea noilor oportunităţi, atât la actualii clienţi, cât şi la cei potenţiali;
- Participă activ, împreună cu departamentul de vânzări , la renegocierea contractelor;
- Acolo unde consideră necesar , propune măsuri de îmbunătăţire a condiţiilor contractuale;
- Are în subordine directă personalul din curăţenie pe locaţiile alocate;
- Colaborează cu departementul de resurse umane pentru: posturi vacante, evaluarea angajatului în perioada de probă, gestionarea conflictelor; 
- Întocmeşte evaluarea de personal din subordine, în conformitate cu procedura agreată intern;
- Planifică concediile de odihnă primite de la angajaţii din subordine şi asigură înlocuirile de personal pentru acestea, dar şi pe cele în regim de urgenţă;
- Instruieşte personalul nou angajat şi verifică calitatea muncii efectuate;
- Organizează şi conduce instruirile de personal pentru utilajele şi echipamentele speciale de curăţenie;

Cerinţe:

- Abilitatea de a comunica eficient cu toate persoanele cu care intră în contact – personal din subordine, colegi, colaboratori;
- Experienţă pe un post de conducere, organizare echipe, poate reprezenta un avantaj ;
- Diponibilitate de a lucra după un program flexibil;
- Cunoştinţe minime de operare în pachetul Microsoft Office;
- Permis de conducere categoria B;

Oferim:

- Logistica necesara desfasurarii activitatii: telefon, laptop, masina;
- Salariu fix +tichete de masa

Pentru detalii suplimentare și trimiterea cv-urilor vă rugăm să ne contactați la telefon 0364 140 255 sau prin e-mail la adresa resurseumane@medline.com.ro