HELP DESK 365°

Client Care Manager (Timișoara)

Obiectivul principal al postului constă în realizarea și coordonarea proiectelor existente în zona Banatului- solicitări, comenzi, contracte- asigurarea și realizarea îndeplinirii angajamentelor asumate față de clienți, furnizarea serviciilor respectând condițiile și termenele agreate de clienți. Totodată se asigură de satisfacția clienților din zona alocată și de soluționarea problemelor apărute.

Persoana ideală învață rapid, are multă energie și se poate concentra la mai multe taskuri în aceeași timp. Orientarea spre oameni și adaptabilitatea la multe schimbări sunt calități esențiale. Comunicarea eficientă și aptitudinile interpersonale deosebite sunt obligatorii.

 Atribuții legate managementul proiectelor din zona alocată:

- răspunde de comunicarea permanentă cu clienții desemnați

- vizitează cu regularitate clienții

- “clădește” relații bune cu reprezentanții beneficiarilor (la toate nivelele), bazat pe profesionalism și pe încredere

- răspunde de satisfacţia clienţilor vizavi de serviciile executate raportat la termenele si conditiile agreate

- evaluează lunar satisfacția clientilor (fișe, vizite, probleme rezolvate/nerezolvate, propuneri, necesităţi, etc.)

- participă la evaluarea anuală a satisfacţiei clienţilor

- coordonează comenzile interne (necesar resurse umane, materiale, servicii, produse, etc)

- cunoaşte personalul desemnat (de curăţenie sau alte domenii) de la fiecare punct de lucru şi propune schimbări sau corecţii la nevoie

- propune măsuri corective şi preventive în vederea păstrării clienţilor

- răspunde de partea administrativă a zonei alocate (documente completate și trimise la sediu social din timp, cu deosebită atenție la facturarea serviciilor)

- intermediează întâlniri pentru colegii din departamentul de vânzări pentru negocieri mai complexe

- participă la selecția personalului din subordine, pe baza criteriilor de selecție din cadrul companiei

- identifică și soluționează eventualele probleme (lipsuri, pierderi, probleme CTC, probleme de personal, calitate) și mediează responsabililor de domenii

- analizează rezultatele controalelor de calitate și în caz de nevoie propune și ia măsuri corective

- cunoaşte conţinutul contractelor, termenelor de expirare ale acestora şi îşi execută munca în conformitate cu acestea

- răspunde de prospectarea și identificarea noilor oportunități la clienții existenți și participă activ cu colegii din departamentul de vânzări la renegocierea contractelor

- răspunde de pornirea proiectelor noi

- prospectează piața clienților actuali în vederea identificării nevoilor actuale și viitoare

- evaluează lucrări noi- în caz de nevoie și dă suport colegilor din departamentul de vânzări pentru stabilirea prețului final

- în cazul expirării contractelor răspunde de reînnoirea lor sau în caz de nevoie avertizează din timp colegii care se vor ocupa de prelungirea acestora

 

Cerințe:

- Studii superioare finalizate;

- Experiență pe un post similar sau în coordonare echipă de minim 15-20 persoane;

- Experianță în management/ client care sau vânzări reprezintă avantaj;

- Cunoștințe PC (Suita MS Office, soft CRM);

- Capacitate de organizare, administrare;

- Bun management al timpului, capacitate bună de comunicare, negociere, atenție la detalii;

- Carnet de conducere ctg.B, disponibilitate la deplasări;

 

Beneficii:

- salar peste mediul pe economie

- tichete de masă

- laptop, smartphone, mașină de companie sau decontarea cheltuielilor mașinii personale

- șansa de colabora cu echipă tânără și dinamică pentru dezvoltarea activității în zona Banat

 

Contactaţi-ne cu încredere la adresa cariere@medline.com.ro !