Asistent comercial/suport vânzări

Candidatul ideal

Cautăm o persoană inteligentă, îndrăzneață, perseverență, cu potențial de dezvoltare, căreia îi face plăcere să vorbească la telefon, pentru a completa departamentul nostru de vânzări. Persoana ideală învață rapid, are multă energie și se poate concentra la mai multe taskuri în același timp. Orientarea spre oameni și adaptabilitatea la schimbări sunt calități esențiale. Comunicarea eficientă și aptitudinile interpersonale sunt obligatorii.

Cerințe:

- Avantaj experiență pe un post similar
- Cunoștințe operare PC: MS Office, browsere, CRM
- Atenție la detalii, comunicare eficientă
- Lucreaza eficient cu cifre, eventual cunostinte de baza de facturare, devize
- Limbi străine: engleza - mediu (scris-citit)
- Atitudine pozitivă;

Descrierea jobului

Obiectivul principal al postului constă în oferirea de suport pentru departamentul de vânzări prin realizarea și stabilirea întâlnirilor de tip B2B între reprezentanții companiilor. De asemenea oferă suport pentru – screening, data-base management, realizarea solicitărilor, comenzi, contracte, furnizarea serviciilor respectând condițiile și termenele agreate împreună cu clienții.

Responsabilități:

- Exploatează și dezvoltă baza de date cu potențiali clienți
- Identifică potențiali clienți și obține contacte
- Stabilește întâlniri între membrii departamentului vânzări și reprezentanții clienților
- Pregătește materiale suport pentru departamentul vânzări (draft oferte, draft contract, devize, corespondență)
- Participă la evaluarea anuală a satisfacţiei clienţilor
- Monitorizează platformă licitatii, pregatește documente necesare
- Întocmește rapoarte și situații specifice departamentului
- Participa la activitati de facturare a serviciilor companiei catre clienti

Beneficii:

- Salariu competitiv + tichete de masă
- Decontarea transportului
- Mediu de lucru favorabil dezvoltării profesionale
- O echipă de profesioniști

Contact:resurseumane@medline.com.ro

Tel fix: 0372.749.475